BORANIJA

Potrebno je

400 gr teletine(ja koristim ribić)
400 gr boranije
4 krompira srednje veličine
3 šargarepe
2-3 čena bijelog luka
1 glavica crnog luka
200 gr praziluka
2 dl pasiranog paradajza
1 crvena paprika
1 zelena paprika
sjeckani peršun
začin
biber
Na malo ulja popržiti sitno sjeckani crni luk, dodati meso izrezano na kockice pa sve još malo prodinstati. Zatim dodati šargarepu isječenu na krupnije kocke, sjeckanu papriku, praziluk, bijeli luk, boraniju i sok od paradajza. Kratko prodinstati povrće pa naliti vodom i kuvati dok i povrće i meso budu fino skuvani a zatim dodati krompir izrezan na krupnije kocke. Kuvati da krompir omekša. U originalnom receptu čorba se zgusne sa malo brašna ali ja to nisam radila već sam umjesto toga pustila da se malo ukuva i postigne odgovarajuću gustinu. Čorbu začiniti po ukusu i posuti sjeckanim pešunom.
Nama ovo bude za dva dana tako da sam ja kuvala uveče ali bez krompira pa onda sjutradan dodavala krompir u polovinu a sledećeg dana u drugu polovinu. Uz neku sezonsku salatu i domaći hleb dobićete zdrav i ukusan ručak.

Paypal donacija

Popularni postovi