POVRĆE RAZNO IZ RERNE - U SAFTU BRZO I UKUSNO


evo laganog vrlo brzog jednostavnog jeftinog rucka pa ko voli probajte
ukupno se pece 90 minuta sa poklopcem pola vremena na 200°C znaci 45 minuta posle bez poklopca jos 45 minuta na 250°C a ko bude u staklenom peko morate duze i imate povrca i mesa sa saftom zavisi sta sve ubacite i samo jos prilog po zeli :)) cak dovoljno vremena za druge strvari nemorate stajati uz sporet :)) vi ako pravite za manje osoba uzmite manju posudu i manje namirnica naravno znate hahaha ja sam upotrebila pola glavice slatkog kupusa a moze i kiseli slobodno 3 paradajza 5 paprika razne boje pola praziluka pola kile krompira 300g sudzuka ko voli moze i bjelog luka na krupno itd i moze i skroz bez mesa kolko ce te za soliti savisi sta ubacite ako stavljate dimljeno suseno staje slano onda probajte pre neg sto bude gotovo i nemoj te puno na pcetku soliti ja sam malo solila jel se sudzuk slan dovoljno kurkume sam potrusila i da ljepu boju ljuto nisam nista jel je sudzuk ljuci e sad vode ide da skoro bude puna posuda a povrce mora biti zaglavljeno tako da ima voda jako malo mjesta i 5 kasika brasna sam razmutila i posula pa sad kako ko voli mislim da se sve dobro vidi u snimku i da sam sve objasnila znam da iskusne znaju ali eto mladjima volim reci i pokazati sto vise koje su jos nove u kuhinji :)) mislim da je puno lakse tako uciti gledas vidis cujes :)) nego samo po prici ili da citas neki recept iz knjige :)) narode divni zelimo vam puno zdravlja i veselja do narednog recepta vas ljubimo puno :))


Recepti Brigita

Paypal donacija

Popularni postovi