TUNAVOKADO SALATA

Za salatu sam koristila:
  • 1 avokado
  • 2 konzerve tune (Eva)
  • 1 rajčicu
  • 1 krastavac
  • 1 crvenu papriku
  • pola limuna
  • 2 žlice maslinova ulja
  • 2 žlice kiselog vrhnja
  • 1 žličica senfa
  • sol
  • papar
  • 250 g bezglutenske tjestenine
Avokado sam oprala, prerezala po dužini na dvije polovice, te sam iz jedne izvadila košticu. Ogulila sam koru te narezala avokado na kockice. Vrlo je bitno odmah pokapati avokado s limunovim sokom. Ostale sastojke također sam narezala na male kockice i dodala u zdjelu sa avokadom. Maslinovo ulje, senf i vrhnje sam pomiješala u posebnoj zdjelici te dodala u smjesu. Dodala sam kuhanu bezglutensku tjesteninu, sol, papar i tunu i promiješala. Rezultat je odlična osvježavajuća i brza salata od avokada i tune! Njam!

Paypal donacija

Popularni postovi