BIFTEK SA JAJETOM NA OKO

Potrebno je:
(za 4 osobe)

oko 1 kg bifteka u komadu

za marinadu:
1 kašičica meda
1 kašičica rendanog đumbira
1 rendani čen belog luka
2-3 kašike maslinovog ulja
malo bibera
i još:
1-1,5 kg mladih krompirića
ruzmarin
malo maslinovog ulja
malo putera
matovilac salata
klice
2 glavice belog luka
4-6 jaja
crvena, ljuta papričica
tost hleb

Pred pečenje izvadila sam ga iz frižidera, malo prebrisala kuhinjskim papirom, vezala kanapom (da zadrži pravilan oblik) i ostavila na sobnoj temperaturi par sati.
Krompiriće sam stavila u pleh sa malo maslinovog ulja, putera i soli i stavila da se peku sat vremena na 180 stepeni, s vremena na vreme sam ih promešala. Stavila sam i dve glavice belog luka pri vrhu zasečene i prelivene maslinovim uljem te umotane u foliju da se peku zajedno sa krompirom.
Pred kraj isteka tog vremena meso sam na naglo zapekla u tiganju (koji može i u rernu) sa svih strana a onda stavila u rernu na 220 stepeni da se peče 25 minuta. Posle tog vremena izvadila sam ga iz rerne, prekrila alu folijom i sačekala 10 minuta da "odmori" a onda servirala sa krompirom.
Tačnije meso sam sekla na tanke listove i na tanjirima servirala sa tost hlebom koji sam namazala onim pečenim belim lukom, sa malo matovilac salate, i sa po kojim jajem pečenim na oko... sa malo ljute papričice i klica...

Savet: Koliko dugo ćete peći meso zavisi od mnogo faktora i od toga šta želite da postignete. Ulogu igraju debljina samog komada mesa i to da li krećete da ga pečete čim ga izvadite iz frižidera ili ga prvo dovedete na sobnu temperaturu pa pečete. 

Paypal donacija

Popularni postovi