PAPRIKE SA RIŽOM I GROŽĐEM

Sastojci:
6 velikih crvenih mesnatih šilja, oko 1.5 kg
200 g pirinča
6 glavica luka, oko 600 g
1 srednja tikvica, oko 250 g
200 g belog grožđa 
200 ml ulja
100 ml belog vina 
4 kašičice soli
1 kašičica bibera

Postupak:
1. Paprike očistiti i složiti u veću đuvečaru tako da ne ostaje mnogo prostora između. Ne mari i ako se malo guraju. 
2. Luk iseckati sitno, tikvicu narendati a grožđe očistiti od koščica i iseckati. Ja sam čistila tako što presečem zrno po dužini na pola, rukom izvadim semenke, i onda iseckam te dve polutkice na par komadića, držeći ih sečenom stranom na gore, jer nož lakše upada u meso grožđice nego u koru. 
3. Prodinstati luk desetak minuta na 200 ml ulja, uz dodatak 4 ravne kašičice soli, na jačoj vatri. Pred kraj dodati vino. Skloniti sa ringle pa ubaciti pirinač, narendanu tikvicu i iseckano grožđe, i umešati jednu ravnu kašičicu mlevenog bibera. Ako se plašite da je ovo previše, stavite pola kašičice, a tokom jela možete dodati još.
4. Napuniti paprike i peći oko sat i po u rerni ugrejanoj na 200°C. Ja sam posle sat vremena pokrila folijom, da mi paprike ne izgore po vrhu, jer sam po čvrstini paprika i pirinča videla da nije još bilo gotovo i da mora još da se peče. Kad je gotovo ostaviti još pola sata napolju pre služenja, ili ako će se služiti kasnije, ostaviti u rerni da se polako hladi.
5. Do pola raseći papriku na tanjiiru, da joj otvorite kragnu i otkrijete unutrašnjost, posuti sa malo sveže samlevenog bibera i servirati.  Može se dodati i malo kisele pavlake prilikom serviranja, mada i ne mora, to je više za one kojima je potrebna asocijacija na klasične punjene paprike :)


http://mamajacooks.blogspot.com

Paypal donacija

Popularni postovi